https://www.welzijnindezorg.nl/servicedesk
     

    Servicedesk

    "Onze Servicedesk staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en knelpunten in uw organisatie te helpen oplossen."

    Om u nog beter te ondersteunen:

    Om onze leden beter te ondersteunen, heeft de Coöperatie een Servicedesk operationeel. De servicedesk (uitgevoerd door kennispartner XpertiseZorg) is elke werkdag bereikbaar van 10.00 tot 16.00 via telefoonnummer 085-1300709 en per mail via e-mail servicedesk@cooperatievekwaliteit.nl

    Servicedesk:

    085-1300709

    Waarvoor kan ik als lid bij de Servicedesk terecht?

    Leden van de Coöperatie kunnen met inhoudelijke vragen terecht, over bijvoorbeeld:

    • De klantbeloften
    • 'Basis op Orde' onderwerpen
    • Wet en regelgeving
    • Hoe hebben andere collega ondernemers mijn vraagstuk opgelost?

    Maar ook meer complexe of organisatorische vraagstukken, zoals:

    • Hoe kan ik mijn medicatiebeleid beter vormgeven en inrichten
    • De IGJ heeft mij bezocht en een forse uitdaging blootgesteld

    De Servicedesk kan u veelal helpen met voorbeelddocumenten uit de dagelijkse praktijk met tips en tricks van collega zorgondernemers.

    Zo zijn er in de kennisdatabase documenten beschikbaar over bijvoorbeeld: functioneringsgesprekken, kwaliteitsplan, kwaliteitsverslag, medicatiebeleid, RI&E, AVG en Kwaliteitskader.

    U kunt als lid de Servicedesk benaderen voor:

    • Korte informatieve vragen.
      Deze maken onderdeel uit van het lidmaatschap en er zijn dan ook geen kosten aan verbonden.

    • Advies of coaching.
      XpertiseZorg is verbonden als kennispartner aan de Coöperatieve Kwaliteit@U.A. Kennispartners onderschrijven het coöperatieve gedachtengoed en dragen daarom met kennis en financieel bij aan een duurzame Coöperatie Kwaliteit@. XpertiseZorg heeft diverse adviseurs, coaches en professionals die u kunnen ondersteunen bij uw vraagstuk. De inzet vindt altijd plaats op basis van een vooraf op maat voor u gemaakte offerte. De daadwerkelijke tijd wordt rechtstreeks gefactureerd.

    Portaal.welzijnindezorg.nl

    De Coöperatie heeft voor haar leden een database ingericht: portaal.welzijnindezorg.nl

    Het portaal biedt leden onder andere exclusief toegang tot:

    • Zelfevaluaties (Basis op Orde)
    • Klantbeoordelingen
    • Medewerkersbeoordelingen
    • Kennisdatabase: met relevant achtergrondinformatie, snelkoppelingen naar belangrijke websites en voorbeelddocumenten ter inspiratie en aanpasbaar voor uw eigen locatie
    • Etc.

    Bent u nog geen lid van Kwaliteit@?

    Neem dan contact op met het secretariaat van de Coöperatie,
    telefoon 035-8200110 of e-mail servicedesk@cooperatievekwaliteit.nl.
    Zij staan u graag te woord.