Servicedesk
"Onze Servicedesk staat klaar om al uw vragen te beantwoorden en knelpunten in uw organisatie te helpen oplossen."
Om u nog beter te ondersteunen:Om onze leden beter te ondersteunen, heeft de Coöperatie een Servicedesk operationeel. De servicedesk (uitgevoerd door kennispartner XpertiseZorg) is elke werkdag bereikbaar van 10.00 tot 16.00 via telefoonnummer 085-1300709 en per mail via e-mail servicedesk@cooperatievekwaliteit.nl | Servicedesk:085-1300709 |
![]() | Waarvoor kan ik als lid bij de Servicedesk terecht?Leden van de Coöperatie kunnen met inhoudelijke vragen terecht, over bijvoorbeeld:
Maar ook meer complexe of organisatorische vraagstukken, zoals:
De Servicedesk kan u veelal helpen met voorbeelddocumenten uit de dagelijkse praktijk met tips en tricks van collega zorgondernemers. Zo zijn er in de kennisdatabase documenten beschikbaar over bijvoorbeeld: functioneringsgesprekken, kwaliteitsplan, kwaliteitsverslag, medicatiebeleid, RI&E, AVG en Kwaliteitskader. |
U kunt als lid de Servicedesk benaderen voor:
- Korte informatieve vragen.
Deze maken onderdeel uit van het lidmaatschap en er zijn dan ook geen kosten aan verbonden. - Advies of coaching.
XpertiseZorg is verbonden als kennispartner aan de Coöperatieve Kwaliteit@U.A. Kennispartners onderschrijven het coöperatieve gedachtengoed en dragen daarom met kennis en financieel bij aan een duurzame Coöperatie Kwaliteit@. XpertiseZorg heeft diverse adviseurs, coaches en professionals die u kunnen ondersteunen bij uw vraagstuk. De inzet vindt altijd plaats op basis van een vooraf op maat voor u gemaakte offerte. De daadwerkelijke tijd wordt rechtstreeks gefactureerd.
Portaal.welzijnindezorg.nlDe Coöperatie heeft voor haar leden een database ingericht: portaal.welzijnindezorg.nl Het portaal biedt leden onder andere exclusief toegang tot:
|
Bent u nog geen lid van Kwaliteit@?Neem dan contact op met het secretariaat van de Coöperatie, | ![]() |